Białko pomaga w myśleniu

Białko, w przeciwieństwie do węglowodanów, pobudza pracę naszego mózgu. Dlatego miej na względzie wzbogacanie swojej diety w produkty obfite w białko.

Węglowodany powodują, że nasz umysł pracuje wolniej, dlatego warto rozważyć wykluczenie z diety słodyczy i innych produktów z dużą ilością cukru (pieczywa, kaszy, ryżu i makaronów), szczególnie w okresach wzmożonej aktywności intelektualnej. Odwrotne działanie ma białko, dlatego warto w jadłospisie zwiększyć udział ryb, indyka, chudej wołowiny, jogurtów naturalnych i chudych twarogów. Nie oznacza to oczywiście, że natychmiast po spożyciu takiego produktu staniemy się mądrzejsi i będziemy sprawniej myśleć. Z pewnością jednak białko hamuje zgubne działanie węglowodanów na pracę naszego umysłu, więc w każdym naszym posiłku powinno być chociaż 5-10 proc. tego cennego składnika.

Tylko u nas!

2 komentarzy na “Bądź duży! 5 sposobów na naturalny przyrost masy mięśniowej

    • melkabelka

      Zgadza się , dobrze myślisz. Mięśnie odpoczywają wtedy rosną. Dlatego przerwa między treningami jest taka ważna. Do tego nie można za bardzo się forsować na siłowni czy innych treningach by nie nabawić się kontuzji. Pamiętajmy o rozgrzewce przed i rozciąganiu po siłowni.

Dodaj komentarz