Dawka ruchu w międzyczasie – 3 triki zabieganej kobiety!

napisał(a) MagdaFit

Wiele kobiet uważa, że nie ma czasu na aktywność fizyczną.

Bo długie godziny pracy za biurkiem, bo obowiązki domowe, bo dbanie o kondycję wymaga dużego zaangażowania i wygospodarowania na ćwiczenia kilku godzin w tygodniu. Wszystko to prawda – jesteśmy coraz bardziej zajęte i nie ma lekko. Ale, moje panie – dla chcącego nic trudnego. 🙂 

Nikt nie zaprzecza, że żyjemy w natłoku kolejnych spraw do załatwienia. Ale mamy też momenty między jedną a drugą taką sprawą – czemu by więc nie wykorzystać ich na ożywczą dawkę ruchu? 🙂 Przedstawiam Wam trzy sytuacje, które sama zawsze wykorzystuję. Polecam! 😀

1. Zapomnij o windzie – wybieraj schody!

steps-1081909_1280

Może o tym nie wiecie, ale wchodzenie po schodach to najskuteczniejszy w gruncie rzeczy sposób na szczupłe nogi i jędrne pośladki. Zawsze więc, kiedy mam do wyboru windę albo schody, każe mojemu wewnętrznemu leniowi zamilknąć i wybieram tę drugą opcję. Fakt, na początku będziecie pewnie zdyszane, wpadając na spotkanie po przebieżce po schodach… Ale już po kilku dniach Wasz organizm przywyknie – i naprawdę docenicie tę dawkę ruchu! Wierzcie mi – będzie to z pożytkiem nie tylko dla szczupłej sylwetki, ale i dla zdrowia 🙂 Wasze serce lubi to!

2. Wracaj z pracy piechotą…

bicycle-1289041_1920

…albo chociaż częściowo piechotą. Wiadomo, nie wszystkie mieszkamy blisko swojego miejsca pracy. Ale wiele z nas korzysta z komunikacji miejskiej. Stara dobra rada, by wysiadać na przedostatnim przystanku i przechodzić piechotą przynajmniej odległość między nim a ostatnią stacją, warta jest wprowadzenia w życie. Przede wszystkim wyrabia w nas regularność – a poza tym jest po prostu przyjemna 🙂 No bo wiecie, warto się czasem dotlenić… 🙂

3. Rób półprzysiady, kiedy prasujesz

ironing-403074_1920

Deska do prasowania przydaje się kobietom sukcesu. Przecież nie chodzimy do pracy i na ważne spotkania w pogiętych ubraniach 🙂 Dlatego warto wykorzystać czas spędzony na prasowaniu – kiedy ręce są zajęte, ale nogi nie mają nic do roboty – by ćwiczyć. Półprzysiady są idealne – doskonale modelują mięśnie ud, łydek i pośladków. Wprawiaj je w ruch przy każdym prasowaniu, a szybko zauważysz efekty… 🙂

 

Powodzenia!

Powrót do blogów

Jeden komentarz “Dawka ruchu w międzyczasie – 3 triki zabieganej kobiety!

Dodaj komentarz