Dieta Katarzyny Zielińskiej – w jaki sposób schudła Kasia Zielińska?

Kolorowo, pysznie i zdrowo – dieta personalna ma swoich zwolenników wśród tych, którzy lubią jeść! Jak na zawsze stracić zbędne kilogramy, poprawić kondycję i zdrowie? Poznaj dietę Kasi Zielińskiej, która zrzuciła 13 kg w krótkim czasie i wciąż utrzymuje nienaganną figurę!

Błyskawicznie schudła i pomimo upływu czasu wciąż wygląda rewelacyjnie – Katarzyna Zielińska znana jest nie tylko ze swoich ról aktorskich, ale też z wyjątkowo skutecznej diety. Jeśli Ty też chcesz tak schudnąć, a przy tym nie masz ochoty rezygnować z jedzenia i przyjemności, jakiej ono dostarcza, poznaj fenomenalną dietę Kasi Zielińskiej!

O Kasi słów kilka

Kim jest Katarzyna Zielińska? To aktorka znana m.in. z serialu “Barwy szczęścia”. Więcej rozgłosu przyniosła jej jednak dieta personalna, którą sama opracowała. Kasia jest specjalistką ds. żywienia, propagatorką zdrowego stylu życia oraz instruktorką jogi. W Centrum Vita Sana w Warszawie prowadzi indywidualne zajęcia dla osób, które pragną schudnąć. Jej dieta została doceniona w książce „Dieta albo cud. Test 42 diet” – uzyskała najwyższy wynik wśród popularnych diet. Kasia opracowała Graficzną Metodę Liczenia Kalorii (GMLK) – stosowanie kolorów i graficznych symboli, zamiast uciążliwej matematyki, znacznie uprzyjemnia dietę.

Zasady skutecznego odchudzania

Na początek ilość posiłków – musi być ich pięć, nie mniej, ponieważ to ważny aspekt skuteczności diety. Generalnie jesz, co chcesz, ale w odpowiednich proporcjach. Jak najczęściej chudy nabiał i chude mięso. Codziennie węglowodany złożone – pieczywo, kasze, pełnoziarnisty makaron, warzywa i owoce, jogurty bez cukru itp. Jeśli chodzi o owoce, należy jak najczęściej wybierać te zawierające cukry proste: pomarańcze, maliny, winogrona, jabłka itp. Obok odpowiedniego sposobu odżywiania ogromną rolę odgrywa aktywność fizyczna – jednak nie wyczerpujący wysiłek na siłowni, ale raczej ćwiczenia aerobowe. W tym temacie Kasia szczególnie poleca jogę. Produkty powinny pochodzić z jak najlepszego źródła. Nie można rezygnować z kolacji, ale należy ją spożyć 2 godziny przed snem. Dążenie do szczupłej sylwetki powinno trwać maksymalnie 12 miesięcy – pierwsze 3 to etap zrzucania największej ilości zbędnych kilogramów, a kolejne 9 to utrwalanie pozytywnych nawyków żywieniowych.

Zalety diety personalnej

O pozytywach jadłospisu przygotowanego przez Kasię można rozprawiać godzinami. Przede wszystkim to pełnowartościowa, zdrowa dieta, dzięki której nie tylko schudniesz, ale też poprawisz swoją kondycję fizyczną i samopoczucie. Sekretem tej diety nie jest osiągnięcie maksymalnych wyników w jak najkrótszym czasie, ale zmiana sposobu myślenia o tym, co jemy. Po zakończeniu odchudzania dobre nawyki żywieniowe i zamiłowanie do umiarkowanej aktywności fizycznej pozostają, dzięki czemu nie musisz obawiać się powrotu do dawnej wagi. Z dietą Kasi Zielińskiej jesz dużo, kolorowo i wszystko, co chcesz – nawet słodycze, oczywiście w umiarkowanej ilości.

Wady diety personalnej

Pod względem zdrowotnym trudno znaleźć jakąkolwiek wadę diety Kasi Zielińskiej. To zrównoważone, pełnowartościowe odżywianie, które przynosi korzyść na długo. Z pewnością nie jest to jednak dieta-cud. Jeśli więc spodziewasz się schudnąć 30 kg w dwa tygodnie, bez wysiłku fizycznego i efektu jojo, zapomnij o diecie Katarzyny! Jak podkreśla aktorka, cały proces tracenia wagi i utrwalenia dobrych nawyków żywieniowych trwa około roku. Przygotuj się więc na wprowadzanie systematycznych zmian w swoim jadłospisie i zwiększenie aktywności fizycznej.

Jadłospis Kasi

Katarzyna Zielińska schudła 13 kg w ciągu trzech miesięcy. Jak wygląda jej codzienne menu? Śniadanie to czas na jogurt z musli i owocem, np. bananem, mandarynką lub kiścią winogron, albo owsiankę z owocami i gorzką czekoladą. Na drugie śniadanie świetnie nada się serek ziołowy z pieczywem, np. pełnoziarnistym chlebem. Obiad to czas na pierś z kurczaka smażoną na oleju, do tego starta marchewka z jabłkiem i kasza. Na podwieczorek owocowe szaleństwo: pomarańcze, czereśnie, granat – wszystko, na co tylko masz ochotę! Najlepiej z jogurtem naturalnym. Na kolację świetnie nada się np. sałatka z tuńczykiem i mozzarellą. Jeśli na myśl o takim codziennym menu pociekła Ci ślinka, już dziś zacznij swoją dietę z Katarzyną Zielińską!

Tylko u nas!

  • Diety

    Dieta tybetańska – czy zioła tybetańskie mogą wspomagać odchudzanie?

    Poznaj sekret diety tybetańskiej!

    czytaj więcej
  • Diety

    Spalacz tłuszczu czy dieta?

    Osiągnięcie dobrych rezultatów w zrzucaniu nadmiernych kilogramów wymaga dobrej strategii - przyglądnijmy się co warto wiedzieć o dwóch popularnych sposobach.

    czytaj więcej
  • Ciekawostki

    Zbilansowany jadłospis – czyli jak schudnąć z głową?

    Odchudzaj się mądrze!

    czytaj więcej

5 komentarzy na “Zbilansowany jadłospis – czyli jak schudnąć z głową?

  1. natalia

    Oo tłuszcze właśnie wbrew pozorom są ważne. Sama się uczyłam, że odchudzanie bez nich nie jest skuteczne. Można np jeśc awokado , które ma w sobie zdrowe tłuszcze . Ten suplement u góry ma fajny skład. Sama go polecam klientkom , które chcą szybciej spalić kilogramy.

  2. beemowska

    o o o mam ten suplement , facet mi kupil jakies tydzien temu. narzekałam na za duzy cellulit ktory totalnie nie idzie zwalczyc cwiczeniami , bo nie sa tez jakies ciezkie a innych nie moge. I juz widze leciutką róznice na posladkach . skora ewidetnie jest gladsza.

  3. melkabelka

    Fajnie się udać do dietetyka po taki jadłospis. Wtedy jest pewność , że odchudzamy się z głową. Ja tak zrobiłam ale też ze względu na to iż nie znałam się na tym kompletnie. Taką diete mam rozpisaną na 12 tygodni i świetnie się w niej czuję. Czasem nawet bez kawy dzień przetrzymam.

Dodaj komentarz