Dieta wodna – zasady efekty diety opartej na wodzie. Picie wody a odchudzanie.

Każdy z nas doskonale wie, że picie odpowiedniej ilości wody jest niezbędne do zachowania zdrowia i doskonałej kondycji fizycznej oraz psychicznej. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że woda odchudza. Okazuje się, że wypijanie odpowiedniej ilości płynu pozwala na przyspieszenie i uskutecznienie procesu redukcji wagi.

Picie wody na odchudzanie – jak to działa?

Istnieje kilka odmian diety wodnej. Najbezpieczniejszą wersją jest ta, w której zakłada się picie dużej ilości wody pomiędzy normalnymi, zdrowymi posiłkami. Picie wody odchudza w ten sposób, że zapewnia uczucie sytości. Kiedy czujesz głód pomiędzy posiłkami możesz wypić szklankę wody, co być może zapobiegnie sięgnięciu po kolejną przekąskę.

Wiele osób decyduje się jednak na podjęcie zdecydowanie bardziej restrykcyjnych kroków w walce o szczupłą sylwetkę. Jednodniowa wodna dieta oczyszczająca czy nawet picie samej wody przez 3 dni może przynieść wymierne efekty w postaci utraty kilogramów, jednak może być niebezpieczne dla organizmu skutkując niedoborem niezbędnych składników odżywczych. Do tego taka kuracja z pewnością szybko zakończy się efektem jo-jo. Jeżeli jednak zdecydujesz się na post wodny to pamiętaj o zachowaniu zdrowego rozsądku. Nie warto pić samej wody dłużej niż jeden dzień, gdyż może to skutkować poważnymi konsekwencjami dla twojego zdrowia.

Zasady wodnej diety

Jeżeli decydujesz się odchudzanie wodą to najlepiej wybierz opcję, w której płyn ten jest jedynie zdrowym dodatkiem do normalnych posiłków. W ten sposób twoja dieta będzie zbilansowana i nie wpłynie negatywnie na kondycję twojego organizmu.

Jak pić wodę żeby schudnąć? Należy codzienne wypijać minimum 2 litry wody pomiędzy posiłkami. Należy pić pomału, małymi łykami. Powinno się sięgać po napój za każdym razem kiedy poczuje się głód. Najlepsza w odchudzaniu będzie woda niegazowana. Rekomenduje się także wypijanie schłodzonego napoju, gdyż organizm ogrzewając wodę spali więcej kalorii.

Bezpieczna dieta wodna – jak ją prowadzić?

Picie wody jest zdrowe i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Jeżeli decydujesz się na dietę wodną to wybierz bezpieczną jej wersję i ciesz się efektami w postaci zrzuconych kilogramów. Uzupełnienie diety w pełnowartościowe posiłki lub suplementy diety, takie jak np. Therm Line Fast pozwolą ci na cieszenie się piękną sylwetką i zdrowiem.

Niebezpieczeństwa diety opartej na wodzie

Wiele osób szuka takich diet, które odpowiedzą na pytanie jak dużo schudnąć w krótkim czasie. Wtedy łatwo skusić się na szybkie i restrykcyjne kuracje, które nie zawsze są bezpieczne. Nie warto więc narażać swojego zdrowia decydując się na picie tylko wody. Efekty przyjdą szybko, ale jeszcze szybciej dopadnie cię efekt jo-jo.

Co jeść na diecie wodnej?

Podczas takie sposobu odchudzania można w zasadzie jeść wszystko to, na co ma się ochotę. Jednak jeżeli zależy ci na lepszych efektach oraz zdrowiu zadbaj o spożywanie dobrze zbilansowanych posiłków. Wybieraj chude mięso, np. z indyka i pamiętaj, że kolorowo znaczy zdrowo. Warto zajadać się warzywami oraz owocami, które nie zawierają dużo cukru. Zrezygnuj także ze słodyczy i słonych przekąsek. Sięgaj także po wodę mineralną uzupełnioną o wartościowe witaminy i mikroelementy.

Tylko u nas!

2 komentarzy na “Przegląd najbardziej bezpiecznych diet – którą wybierasz?

Dodaj komentarz