Fitnessowe mity, w które nie warto wierzyć, część 2

Opowieści na temat tego, jak ćwiczyć, by osiągać oszałamiające rezultaty jest mnóstwo, ale do większości warto podchodzić z dystansem. Nie możemy pozwolić by nasza motywacja do dbania o siebie padła ofiarą mediów rozprzestrzeniających legendy o tym, dlaczego nie warto ćwiczyć. Jakie to legendy? Poniżej kilka przykładów.

  1. Ćwicz rankiem
    Możesz, ale nie musisz. Nie ma znaczenia, czy swój trening odbędziesz rano czy wieczorem. Najlepiej zaś robić to, wtedy, kiedy po prostu masz na to najwięcej energii i najbardziej ci się chce. Trening wykonany chętniej i z werwą z pewnością przyniesie lepsze efekty niż niestaranna przebieżka bladym świtem. molo w promieniach wschodzącego słońca
  2. Rzuć węglowodany
    Ich zupełne odstawienie wcale nie służy nikomu tak dobrze, jak przyjęło się twierdzić. Możesz je ograniczyć, z pewnością Ci to nie zaszkodzi, jednak dobra dieta składa się z odpowiednio dobranych proporcji wszystkich cennych składników. Pamiętaj też, że to właśnie węglowodany dostarczają najwięcej łatwo przyswajalnej energii niezbędnej podczas intensywnych treningów. ziarna zbóż rozsypane z mąką na stole obok drewnianej łyżki
  3. Wystarczą Ci ćwiczenia kardio
    Może ich być większość, ale nie zastąpią Ci ćwiczeń siłowych, które budują tkankę mięśniową. Najlepiej łączyć różne typy ćwiczeń, by nie zaniedbać żadnej partii ciała i osiągać zróżnicowane, pozytywne efekty, które pozwolą naszemu ciału uzyskać podstawę do uzyskiwania coraz lepszych wyników. młoda kbieta w sportowym ubraniu podczas biegu
  4. Podczas biegania spalasz najwięcej kalorii
    Nikt nie odejmuje bieganiu jego fantastycznych właściwości, jednak prawdą jest, że więcej kalorii spala się np. podnosząc ciężary, ponieważ efektywnej aktywizuje to metabolizm. Należy także pamiętać, że bieganie jako osamotnione ćwiczenie, niepoprzedzone rzetelnym przygotowaniem może przynieść więcej szkody niż pożytku. młoda kobieta w sportoym stroju biegnie na tle gór w pełnym słońcu
  5. Tłuszcz jedzeniu równa się tłuszcz na biodrach
    Próby całkowitego odstawienia tłuszczu są o tyle niemądre, co niezdrowe. Po pierwsze nie każdy rodzaj tłuszczu jest niedobry – niektóre są dla naszego organizmu nieocenione (słynne nienasycone kwasy omega-3). Można odstawić tylko ten rodzaj tłuszczu, który jedynie nam szkodzi (sztuczne tłuszcze trans). oliwa z rozmarynem szklanej butelce na blacie kuchennym
  6. Nie tykaj ciężarów
    To rodzaj dziwnej dyskryminacji ze względu na płeć, że powszechnie uznaje się podnoszenie ciężarów za sport wyłącznie męski. Trening siłowy jest potrzebny każdemu, kobiety również muszą dbać o swoje mięśnie, a dodatkowo takie ćwiczenia stanowią profilaktykę osteoporozy. młoda blondynka o wysportowanej sylwetce trzyma w ręku hantel

Tylko u nas!

2 komentarzy na “Witaminy i składniki mineralne niezbędne dla kobiet

  1. sombre

    Suplementów i witamin jest mnóstwo. Witaminy i minerały dla kobiet, suplementy diety w tabletkach, kapsułkach, proszkach do przygotowywania roztworu, tabletkach musujących, multiwitaminy. Wystarczy iść do apteki i wybrać odpowiednie dla siebie 🙂

Dodaj komentarz