Jak szybciej stracić na wadze? – ćwiczenia dla każdego

Oprócz odpowiednio dobranej diety i suplementacji (np. Therm Line®) odchudzanie należy wspomóc skutecznym treningiem. Oto kilka propozycji ćwiczeń.

  1. Skakanie na skakance
    Świetna zabawa i dobre ćwiczenia w jednym. Wystarczy, że poskaczesz dziennie około 20 minut – zastąpi to całkiem intensywny trening.Female athlete using jump rope as her strength training
  2. Jak pajacyk
    Ćwiczenie, które pamiętasz z lekcji wychowania fizycznego w podstawówce. Może i wygląda zabawnie, ale jak żadne inne działa cuda na naszych biodrach. Małe przypomnienie – z pozycji wyjściowej, czyli prosta postawa, ręce wzdłuż tułowia, podskakujesz, klaszcząc rękami nad głową i rozstawiając szeroko nogi, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. I tak aż poczujemy porządne zmęczenie! A group of people doing jumping jacks in the park
  3. Szybki bieg
    Zacznij od krótkich odległości w kilkukrotnych powtórzeniach. Staraj się biec jak najszybciej – by się zmotywować, ustaw sobie stoper. Young sport couple in starting postion prepared to compete and run
  4. Mountain Climbers
    Obcojęzyczna nazwa, a ćwiczenie bardzo proste. Chodzi o to, żeby położyć się i podeprzeć z przodu, po czym podnieść jedną nogę do piersi, powrócić po pozycji wyjściowej i tak samo zrobić z drugą nogą. Powtarzaj, aż poczujesz się zmęczony. Ćwiczenie pomaga rzeźbić brzuch i pośladkiBeautiful happy fitness woman exercising outdoor

Tylko u nas!

  • Leksykon produktów

    Ser biały – wartości odżywcze oraz zastosowanie twarogu w dietach odchudzających

    Ser biały-dowiedz się więcej o tym produkcie.

    czytaj więcej
  • Styl życia

    Ziołowa recepta na problemy z erekcją

    Koniec problemów z erekcją!

    czytaj więcej
  • Bez kategorii

    Samospełniające się przepowiednie, czyli… o wizycie u wróżki

    Wizyta u wróżki - sprawdź czy warto.

    czytaj więcej

Dodaj komentarz