Poćwicz w domu!

Kiedy nie możesz, albo nie chcesz iść na siłownię i poćwiczyć na specjalistycznym sprzęcie, nie musisz zupełnie zrezygnować z treningu. Oto kilka przykładów ćwiczeń, które bez problemu wykonasz w domu.

W 20 minut w domowych warunkach możesz wykonać bardzo efektywny trening. Efekty zobaczysz, jeśli będziesz go wykonywać regularnie, 3 razy w tygodniu. Nie rezygnuj więc z ćwiczeń, jeśli nie chcesz wychodzić z mieszkania. Odrobina motywacji wystarczy, by dzień nie był stracony!

Uwagi wstępne: Pierwsze i drugie ćwiczenie powinny trwać po 30 sekund i być wykonywane jedno za drugim. Potem warto zrobić sobie 45 sekund przerwy. Trzecie i czwarte ćwiczenie znowu trzeba zrobić jedno za drugim, w czasie 30 sekund każde.

  1. Ćwiczenie pierwsze: Połóż się i spinaj tułów do przodu. Możesz sobie pomóc piłką. Uważaj, by w trakcie wykonywania spięć nie przeciążać karku.kobieta w sportowym ubraniu robi brzuszki
  2. Ćwiczenie drugie: Wykonaj jak najwięcej przysiadów w wyznaczonym czasie, trzymając ręce uniesione przed sobą. kobieta w żółtych spodniach i niebiekim topie robi przysiady
  3. Ćwiczenie trzecie: Podeprzyj się na przedramionach, prostując plecy. Pamiętaj, że w tym ćwiczeniu chodzi o zaktywizowanie mięśni brzucha. Nie obciążaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa. kobieta w sportowym żółtym ubraniu wykonuje podpór przodem
  4. Wykonaj jak najwięcej pompek w wyznaczonym czasie. Możesz sobie pomóc, trzymając kolana na podłodze (tzw. damskie pompki). kobieta w niebieskiej koszulce wykonuje damskie pompki

Tylko u nas!

3 komentarzy na “Dieta w ciąży – jak się odżywiać w tym szczególnym czasie?

  1. Pani Dietetyk

    Moj przykladowy jadlospis wyglada tak:
    1. rano przed praca kawalek chleba pelnoziarnistego z serem i pomidorem/szynka i pomidorem lub tost z dzemem + inka
    2. w pracy- miska Kellogs Speckal K z mlekeim lub jogurtem (special k wspomagaja przemiane materii) , na lunch kanapka z pieczywa pelnoziarnistego lub salatka z pomodorow i ogorkow
    3 . obiad- ryba grillowana,ziemniaki,surowka( lub zapiekanka ziemniaczana lub papryka faszerowana , zupy , meksykanskie tortille z warzywami i kurczakiem itp)
    4 . podwieczorek- cos slodkiego (kawalek ciasta lub czekolady)
    poza tym w ciagu dnia owoce, surowa marchew do przegryzienia, pije tez duzo wody mineralnej
    W weekendy na sniadanie jajecznica na boczku badz jajka gotowane .
    Taka fit mamuśka z Pani Dietetyk 😛

  2. Maja Kurzejka

    Pamiętać trzeba by Twoja dieta była zróżnicowana i kolorowa.
    Nie jedz za dwoje, a dla dwojga to bardzo ważna zasada.
    Jedz małe porcje za to często i oczywiście dużo pij.
    Okres ciąży i karmienia piersią do dobry czas na zmianę nawyków żywieniowych.
    Może i wyjdzie nam taka dieta na dobre 🙂

  3. Maria p

    Na początku ciąży myślałam, że sama dam radę ogarnąć te wszystkie zasady żywienia w ciąży. Gdzie nie czytałam kogo nie spytałam zawsze były jakieś mniejsze lub większe różnice. Trafiłam w końcu na taki jadłospis pregna.com.pl/prawidlowa-dieta-w-ciazy bo zauważyłam że był najlepiej zbilansowany pod względem dostarczania różnych składników. Mnie ta dietka na dobre wyszła, mnie i maluchowi oczywiście 😉

Dodaj komentarz