Poćwicz w domu!

Kiedy nie możesz, albo nie chcesz iść na siłownię i poćwiczyć na specjalistycznym sprzęcie, nie musisz zupełnie zrezygnować z treningu. Oto kilka przykładów ćwiczeń, które bez problemu wykonasz w domu.

W 20 minut w domowych warunkach możesz wykonać bardzo efektywny trening. Efekty zobaczysz, jeśli będziesz go wykonywać regularnie, 3 razy w tygodniu. Nie rezygnuj więc z ćwiczeń, jeśli nie chcesz wychodzić z mieszkania. Odrobina motywacji wystarczy, by dzień nie był stracony!

Uwagi wstępne: Pierwsze i drugie ćwiczenie powinny trwać po 30 sekund i być wykonywane jedno za drugim. Potem warto zrobić sobie 45 sekund przerwy. Trzecie i czwarte ćwiczenie znowu trzeba zrobić jedno za drugim, w czasie 30 sekund każde.

  1. Ćwiczenie pierwsze: Połóż się i spinaj tułów do przodu. Możesz sobie pomóc piłką. Uważaj, by w trakcie wykonywania spięć nie przeciążać karku.kobieta w sportowym ubraniu robi brzuszki
  2. Ćwiczenie drugie: Wykonaj jak najwięcej przysiadów w wyznaczonym czasie, trzymając ręce uniesione przed sobą. kobieta w żółtych spodniach i niebiekim topie robi przysiady
  3. Ćwiczenie trzecie: Podeprzyj się na przedramionach, prostując plecy. Pamiętaj, że w tym ćwiczeniu chodzi o zaktywizowanie mięśni brzucha. Nie obciążaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa. kobieta w sportowym żółtym ubraniu wykonuje podpór przodem
  4. Wykonaj jak najwięcej pompek w wyznaczonym czasie. Możesz sobie pomóc, trzymając kolana na podłodze (tzw. damskie pompki). kobieta w niebieskiej koszulce wykonuje damskie pompki

Tylko u nas!

  • Fitness

    Znaczenie wysportowanych pośladków w zdrowej sylwetce

    Nie tylko wyglądają, ale też pełnią ważne funkcje - sprawdź jakie!

    czytaj więcej
  • Fitness

    Ćwiczenia dla początkujących i z dużą nadwagą – od czego zacząć?

    Poznaj najbardziej skuteczny zestaw ćwiczeń dla osób początkujących i z dużą nadwagą!

    czytaj więcej
  • Leksykon produktów

    Pokrzywa i jej działanie

    Poznaj moc popularnej rośliny!

    czytaj więcej

Dodaj komentarz