Popraw jakość swojego życia seksualnego

Choć wielu osobom wydaje się, że problemy pożycia dotyczą osób starszych, z problemami zdrowotnymi lub tych, którzy przemęczają się na skutek licznych obowiązków, jest zgoła inaczej. Wszystko zależy bowiem od modelu życia, diety, aktywności fizycznej i wielu innych czynników (nie wspominając o ewentualnych problemach zdrowotnych).

Tak więc wstydliwe dolegliwości mogą dotknąć niemal każdego dorosłego człowieka. Warto jednak pamiętać, że odpowiednia dieta może zapewnić nam lepszą jakość życia seksualnego, zwiększyć popęd a nawet poprawić płodność!

Bez odpowiedniej dawki takich substancji odżywczych jak antyoksydanty, zdrowe tłuszcze, węglowodany, minerały, witaminy czy białka nasz popęd seksualny może znacząco spaść. Wszystko dlatego, że gospodarka hormonalna jest ściśle powiązania z odżywianiem. Wystarczy jednak odpowiednia wiedza, szczypta samozaparcia i wykształcenie w sobie pewnych nawyków, aby radość z częstego pożycia stała się faktem.

Warto zwrócić uwagę na te pokarmy, które od lat uważane są za naturalne afrodyzjaki, korzystnie wpływające na popęd seksualny oraz potencję. Wpływają one także w mniejszym i większym stopniu na modyfikację poziomu hormonów płciowych, jak również (bezpośrednio lub pośrednio) na przewodnictwo dopaminergiczne. A przy tym są naturalne i zdrowe. Oto one!

Owoce:

  • agrest,
  • awokado,
  • banany,
  • jagody,
  • porzeczki,
  • daktyle,
  • figi,
  • granaty,
  • jabłka,
  • jeżyny,
  • maliny,
  • mango,
  • truskawki,
  • wiśnie,
  • czereśnie

Warzywa:

  • bób,
  • buraki,
  • cebula,
  • fasola,
  • czosnek,
  • dynia,
  • jarmuż,
  • karczochy,
  • fenkuł,
  • kabaczek,
  • pietruszka,
  • rukiew,
  • rzodkiew,
  • seler,
  • szczypiorek,
  • szpinak,
  • szparagi,
  • wodorosty

Przyprawy:

  • chili,
  • chrzan,
  • cynamon,
  • czosnek,
  • cząber,
  • gałka muszkatołowa,
  • imbir,
  • kardamon,
  • pieprz,
  • pieprz kajeński,
  • wanilia,
  • kapary,
  • kurkuma

Napoje:

  • kakao,
  • kawa,
  • szampan,
  • różne koktajle alkoholowe i mleczne,
  • mleko kozie

Produkty zbożowe:

Nasiona i orzechy:

  • orzechy brazylijskie, włoskie, laskowe,
  • nasiona sezamu, słonecznika,
  • migdały

Ryby:

Ekstrakty roślinne znajdujące się w suplementach diety:

  • ekstrakt kozieradki pospolitej,
  • ekstrakt korzenia MACA,
  • Ekstrakt Tribulus terrestris

W opinii naukowców nieoceniony wpływ na stymulowanie naszego popędu seksualnego ma kwaszona kapusta. Choć według niektórych jest to dosyć odstraszający afrodyzjak, warto przezwyciężyć niechęć i włączyć ją do jadłospisu.

Tylko u nas!

  • Ciekawostki

    Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach

    Poznaj już dziś zespół witamin rozpuszczalnych w tłuszczach.

    czytaj więcej
  • Czas wolny

    Marzenie to przyjemność, realizacja to satysfakcja

    Jeżeli jesteś typem marzyciela, koniecznie przeczytaj powyższy artykuł.

    czytaj więcej
  • Styl życia

    Infekcje wiosenne – co zrobić, by im nie ulec?

    Poczuj wiosnę, nie daj się infekcji!

    czytaj więcej

Jeden komentarz “Infekcje wiosenne – co zrobić, by im nie ulec?

  1. sylwia lisiecka

    kiedy moje dziecko znow wrocilo z przedszkola z katarem, ktory szybko przeksztalcil sie w grype postanowilam cos z tym zrobic, zadbac o odpornosc dziecka, zeby w kazdym miesiacu nie wracalo chora z przedszkola…poprosilam lekarza aby nam cos przepisal, zalecil krople do nosa polyvaccinum mite, to szczepionka ktora uodparnia na rozne infekcje gornych drog oddechowych, 6 tygodni zakrapiania i widze ze odpornosc dziecka jest duzo, duzo lepsza:) teraz polecam go innym mamom z przedszkola, bo jesli warto to czemu sie nie dzielic informacjami!

Dodaj komentarz