Wyszczuplamy dolne partie ciała. Smukłe pośladki w miesiąc!

Jeśli chcesz wysmuklić nieco dolne partie swojego ciała, zastosuj podane niżej ćwiczenia. Zostały one skomponowane specjalnie z myślą o Paniach, które chcą wysmuklić swoje pośladki (Panowie też mogą się dołączyć!). Powtarzaj trening 4 razy w ciągu tygodnia (nie więcej!), zwiększając stopniowo ilość obiegów i czekaj na efekty.

W jednym ćwiczeniu postaraj się zmieścić przynajmniej 20 ruchów, ale nie przeciążaj się. Mięśnie mogą Cię lekko piec, to znaczy, że intensywnie pracują, ale bez przesady! Powtarzaj ćwiczenia dokładnie według instrukcji, poprawnie i dokładnie. Zaproś do treningu swojego faceta – smukłe i jędrne pośladki to nie tylko domena kobiet. Na pewno oboje na tym skorzystacie. Z każdym tygodniem zwiększaj ilość obiegów o jeden – w pierwszym tygodniu wykonaj jeden itd. Między kolejnymi obiegami daj sobie 2 minuty przerwy, a między poszczególnymi ćwiczeniami – 30 sekund. Koniecznie skoncentruj się na tym, by każde ćwiczenie wykonywać dokładnie i w sposób poprawny technicznie. Inaczej nie przyniosą one spodziewanych efektów.

Wskazówki:

  1. Rozgrzewaj się przez 10 minut.
  2. Wykonuj kolejno opisane wyżej ćwiczenia (od 20-50 ruchów).
  3. Pozwalaj sobie na odpoczynek między kolejnymi ćwiczeniami. Niech trwa on 30 sekund.
  4. Odpoczywaj również między poszczególnymi odbiegami. Przerwa powinna wynosić 2 minuty.
  5. Na zakończenie wykonaj kilka ćwiczeń rozciągających.

W pozostałe dni tygodnia możesz poćwiczyć np. mięśnie brzucha. Oto trening prowadzony przez Natalię Gacką. Polecamy!

miesięczny trening dla kobiet wysmuklający dolną partię ciała

kartki z kalendarza wrzesień październik

Tylko u nas!

  • Styl życia

    Problemy z erekcją – skąd się biorą i jak sobie z nimi poradzić?

    Na czym polega ten wstydliwy problem?

    czytaj więcej
  • Ciekawostki

    Jak szybko schudnąć bez diety?

    Sprawdź, czy można stracić zbędne kilogramy bez stosowania diety.

    czytaj więcej
  • Fitness

    Aktywna przyszła mama – jakie ćwiczenia można wykonywać w ciąży?

    Zobacz jakie zestawy ćwiczenia można wykonywać będąc w ciąży.

    czytaj więcej

Dodaj komentarz